favicon-96x96

محبوبترین موتور های دیزلی

تاریخ انتشار: 01 مهر 1399 ساعت 12:44 تاریخ آپدیت: 02 مهر 1399 ساعت 12:55
محبوبترین موتور های دیزلی

بهترین برند های موتور دیزلی 

موتور های دیزلی یکی از پر استفاده ترین موتور های شناور در میان کلیه انواع موتور ها می‌باشد. تا به امروز 11 نوع موتور پیشرانه  برای انواع شناور ها و کشتی ها تولید شده و قابل استفاده میباشند؛ برای کسب دانش در مورد انواع موتور پیشرانه شناور میتوانید اینجا را کلیک کنید

کشتی داران به عنوان مرجع دریایی رایگان در این مقاله محبوب ترین برند های موتور کشتی را معرفی میکند. پیشرانه های دیزلی برای شناورهای دریایی یکی از مهمترین گونه از موتور های پر کاربرد برای حرکت و مانور کشتی های و شناورهای دریایی است. از این رو شرکت های بسیاری در سراسر جهان دست به تولید این نوع پیشرانه زده اند. این رویداد باعث شده انتخاب استفاده از نوع موتور دیزلی برای شناور های سبک . سنگین کمی دشوار شود. دراین مقاله با مححبوترین وپر استفاده ترین نوع diesel engines را مشاهدع هواهید کرد. 

Caterpillar

کاترپیلار در سال 1925 تاسیس شد و دفتر مرکزی آن در پئوریا ، ایلینوی ، ایالات متحده است. این شرکت ماشین آلات معدن ، ساخت و ساز و جنگلداری را تولید و به بازار عرضه می کند. همچنین برای تجهیزات خود موتور و سایر قطعات مرتبط تولید می کند و هزینه های مالی و بیمه ای را ارائه می دهد. Caterpillar محصولات خود را از طریق شبکه فروشندگان در سراسر جهان توزیع می کند.

این کشور از لحاظ جغرافیایی حضور گسترده ای در سراسر آمریکای شمالی ، آمریکای لاتین ، EMEA و APAC دارد. Caterpillar در بازار جهانی موتورهای پیشرانه دریایی محصولات مختلفی از جمله پیشرانه و موتورهای کمکی را ارائه می دهد.

Caterpillar propulsion

Cummins

کامینز در سال 1985 تاسیس شد و دفتر مرکزی آن در Selmsdorf آلمان است. این شرکت موتورهای دیزلی و گاز طبیعی و اجزای مربوط به موتور را در سراسر جهان ارائه می دهد. کامینز برای موتورهای اتوبوس ، ساخت و ساز ، کامیون های متوسط و سنگین ، معادن و بازارهای تجهیزات دولتی موتورهای گاز طبیعی و دیزلی تولید می کند. همچنین محصولات مکمل موتورها را تأمین می کند. کامینز محصولات خود را به فروشندگان ، تولید کنندگان تجهیزات اصلی و مشتریان در سراسر جهان می فروشد.
Cummins

Hyundai

صنایع سنگین هیوندای در سال 1972 تاسیس شد و دفتر مرکزی آن در دونگ گو اولسان کره قرار دارد. این شرکت برای اهداف تجاری و نظامی کشتی می سازد. این کشتی تانکرهای نفتی ، کشتی های جنگی و کشتی های باری و مسافری را تولید می کند. صنایع سنگین هیوندای همچنین ماشین آلات سنگین صنعتی ، صفحات خورشیدی ، توربین های بادی ، اجزای الکتریکی موتورها و نیروگاه ها و تجهیزات صنعتی مانند جرثقیل و بولدوزر را تولید می کند.

بخش کشتی سازی این شرکت قادر به ساخت انواع کشتی برای پاسخگویی به خواسته های مختلف مشتریان خود است. بخش موتور و ماشین آلات این شرکت با حدود 35٪ سهم بازار جهانی در میان بزرگترین سازندگان موتور دیزل دریایی در سطح جهان است.
Hyundai

MAN Diesel

MAN Diesel & Turbo در سال 1981 تاسیس شد و دفتر مرکزی آن در آگسبورگ آلمان است. این شرکت موتورهای دیزلی و توربوماشین با حفره بزرگ را برای کاربردهای دریایی و ثابت در سطح بین المللی طراحی ، تولید و فروش می کند. این موتورهای دو زمانه و چهار زمانه ، توربین های بخار ، و توربین های گازی را ارائه می دهد. این شرکت همچنین سیستم های پیشرانه دریایی و واحدهای توربو ماشین آلات را برای فرآیند و صنایع نفت و گاز ارائه می دهد.

MAN Diesel & Turbo موتورها و سیستم های مختلف دریایی از جمله موتورهای کم و متوسط را ارائه می دهد. همچنین موتورهای دیزلی مختلفی از جمله موتورهای تک و دوگانه سوز را که برای تولید نیرو با گازوئیل و گاز کار می کنند ، ارائه می دهد.

MAN Diesel

Mitsubish

صنایع سنگین میتسوبیشی عمدتا در بازاریابی دیزل ژنراتورهای میتسوبیشی ، موتور دریایی و خدمات مدیریت موتور فعالیت می کند. این شرکت توزیع قطعات اصلی میتسوبیشی و تعمیر و نگهداری سرویس برای دیزل ژنراتورها را نیز بر عهده دارد.

موتورهای دیزلی دریایی این شرکت با استانداردهای بالا با استفاده از امکانات پیشرفته تولید همراه با کار با تجربه تولید می شوند. صنایع سنگین میتسوبیشی بیش از 120 هزار موتور دریایی دیزلی را هم برای پیشرانه اصلی و هم برای برنامه های کمکی در کشتی ها و قایق ها تهیه کرده است.
Mitsubish

Rolls-Royce

دفتر مرکزی رولزرویس در لندن ، انگلیس است. این شرکت سیستم های قدرت یکپارچه را طراحی ، توسعه ، تولید و خدمات می دهد. رولزرویس تجارت خود را از طریق بخش های مختلف گزارش پذیر ، از جمله هوافضای مدنی ، سیستم های قدرت ، دفاع ، دریایی و انرژی انجام می دهد. این شرکت تجارت خود را در مناطق مختلف جغرافیایی انجام می دهد

بخش دریایی این شرکت سیستم های نیرو و پیشرانه را طراحی ، تأمین و پشتیبانی می کند. این سیستم های پیچیده فن آوری را برای نفت و گاز دریایی ، شناورهای زیر دریایی ، و سطح بازرگان و نیروی دریایی ادغام می کند. این شرکت برای بخشهای مختلف بازار ، از جمله تأمین و خدمات دریایی ، دریایی ، زیردریایی ، اکتشاف و تولید دریایی ، ماهیگیری ، طناب کشی و قایقهای کاری راه حلهایی را ارائه می دهد.
Rolls-Royce

Wärtsilä

Wärtsilä در سال 1834 تاسیس شد و دفتر مرکزی آن در هلسینکی فنلاند است. این شرکت راه حل های قدرت برای بازارهای دریایی و انرژی ارائه می دهد. راه حل های تولید برق ، نیروی کشتی و آب بندی ارائه می دهد.

بخش انرژی کشتی این شرکت محصولات نوآورانه و راه حل های یکپارچه ای را برای مشتریان صنعت دریایی و نفت و گاز ارائه می دهد. بخش خدمات آن شامل قطعات یدکی برای تکمیل خدمات عملیاتی و نگهداری و گسترده ترین شبکه خدمات برای بازارهای انرژی و دریایی است.
Wärtsilä

MTU

MTU یکی دیگر از شرکت های بزرگ با سابقه بسیار رنگارنگ از سال 1909 است. همه چیز در واقع در سال 1900 هنگامی آغاز شد که ویلهلم میباخ - شخصی که به عنوان "پادشاه طراحان" شناخته می شود و پدر مرسدس است ، موتورهای اولین موتور را ساخت هواپیمای سفت و سخت همه اینها در آلمان اتفاق می افتاد. این شرکت در ابتدا Luftfahrzeug-Motorenbau GmbH نامیده می شد و تمرکز خود را بر روی ساخت موتور هواپیما ، اما همچنین مناسب برای وسایل نقلیه زمینی و صنایع دستی دریایی داشت. این شرکت در دوران جنگ جهانی اول هنگامی که تقاضای زیادی برای هواپیما وجود داشت ، موفقیت فوق العاده ای کسب کرد. در سال 1918 این شرکت به Maybach-Motorenbau GmbH تبدیل شد و یک سال بعد توسعه اولین موتور دیزلی پرسرعت در جهان را آغاز کرد - G 1 که در سال 1923 تکمیل شد. تقاضا برای موتورهای قطار با گذشت سال افزایش یافت و شرکت مجبور شد یک موتور جدید بزرگتر و قدرتمندتر تولید کنید - GO 6 که اولین موتور بزرگ دیزلی توربوشارژ ، پرسرعت و بزرگ در جهان بود. مایباخ موتورنباو که خود را به عنوان یک تأمین کننده قابل اطمینان موتورهای با کیفیت ، با غلبه بر تخریب مقرهای خود در طول جنگ جهانی دوم ، اثبات می کند ، تولید موتور را برای صنعت دریانوردی در سال 1953 آغاز می کند. موتورهای کشتی می توانند تا 3600 اسب بخار قدرت انتقال دهند و موتورها 8 بودند یا 16 سیلندر. در دهه 60 این شرکت با مرسدس بنز متحد شده و به میباخ مرسدس بنز Motorenbau تبدیل می شود. از آن زمان تاکنون این شرکت مدلهای متنوعی با نیاز صنعت دریانوردی و قطار را منتشر کرده است. یکی از لحظات مهم در این دوره توافق نامه همکاری بین MTU و شرکت Detroid Diesel است که تضمینی برای توسعه پایدار در آمریکای شمالی بود. همکاری مهم دیگر در سال 1995 که مزیت فناوری این شرکت را به وجود آورد ، اتحاد با L'Orange است که متخصصان فناوری تزریق برای موتورهای دیزلی در مقیاس بزرگ بودند. این همکاری منجر به ایجاد اولین موتور بزرگ دیزلی در جهان با تزریق ریل مشترک - سری 4000 می شود. سال بعد در سال 1996 ، سری 2000 واقعیت و بعداً 8000. MTU قطعاً در تولید موتورهای صنایع دریایی پیشکسوت است و خود را به عنوان یکی از معتبرترین و در حال پیشرفت ترین شرکت ها ثابت کرده است.

امروزه MTU یکی از بهترین موتورهای سازنده برای قایق های تفریحی از هر نوع - قایق های تفریحی استاندارد ، قایق های تفریحی با عملکرد ، قایق های تفریحی بزرگ و قایق های تفریحی بزرگ و بزرگ است. در حال حاضر ، MTU مجموعه موتورهای زیر را ارائه می دهد - سری 60 ، 1600 ، 2000 ، 1163 و 8000 ، که مدل های مختلفی متناسب با نیازهای صاحب قایق بادبانی و قایق بادبانی دارند. با شروع از 261 کیلووات ، قدرت موتورهای MTU برای صنایع دستی بزرگ آب تا 10 هزار کیلووات می رسد. شناخته شده است که موتورهای MTU بهترین نسبت قدرت به وزن را دارند. برای شرح کامل مدلهای مختلف و سری موتورها می توانید به وب سایت رسمی MTU مراجعه کنید. اینجا.
MTU

VOLVO

ولوو پنتا یکی از آن شرکت هایی است که نقشی اساسی در صنعت قایقرانی داشته است. ما می توانیم ریشه های این شرکت را به عنوان یک تولید کننده موتور در سال 1907 در سوئد جستجو کنیم. این تولید کننده دارای تاریخ غنی از فن آوری های انقلابی در بخش دریایی است. آغاز قرن بیستم لحظه ای بود که این شرکت موتور معروف B1 خود را ایجاد کرد. این موتور Penta نام داشت که از کلمه یونانی به معنی پنج می آید. در اولین جلسه خواندن پروژه موتور ، پنج نفر حضور داشتند. در نتیجه بحثهای حرفه ای آنها ، موتور متولد شد و همین دلیل تصمیم گرفت که آنرا Penta بنامند. مدل های موتور با گذشت سال توسعه یافتند و موفقیت بزرگی داشتند ، اما WWI منجر به کاهش سودآوری شد و شرکت مجبور شد تولید را پایین نگه دارد. با این حال ، در آن سالهای بحران اتفاق مهمی رخ داد - شرکتی به نام ولوو گامی به سمت پنتاورکن برداشت (به این ترتیب شرکت موتور نامیده شد). ولوو می خواست در ماشین سوئدی سرمایه گذاری کند. این همکاری بسیار موفقیت آمیز بود و برای مدت سه سال تقریبا 3000 موتور برای ولوو تولید شد. ده سال بعد از شروع همکاری ولوو و پنتاورکن ، در سال 1935 ولوو شرکت موتور را به دست گرفت و ولوو پنتاورکن متولد شد. تمرکز شرکت تنها تولید موتورهای خودرو نبود. در نتیجه یک سری دستاوردهای فناوری و اولین تایمرها وجود دارد. در سال 1954 ولوو پنتاورکن اولین موتور تولیدی توربو دیزل در جهان و به دنبال آن اولین موتور دیزل دریایی با خنک کننده هوا با شارژ را معرفی می کند ، دو سال بعد اولین رونق بزرگ این شرکت در صنعت قایقرانی در سال 1959 هنگامی که Volvo Penta Aquamatic در جریان نمایشگاه قایق نیویورک ارائه می شود رخ می دهد. Aquamatic موفق شد مزایای موتورهای داخل و خارج را ترکیب کند. این یک محصول انقلابی برای صنعت است. در دهه 60 این شرکت رسماً به AB Volvo Penta تغییر نام داده و به توسعه موفقیت آمیزی در سراسر ایالات متحده آمریکا و خاورمیانه می رود و مشارکت های کلیدی با سازندگان قایق برقرار می کند. در دهه 70 این شرکت به رشد خود ادامه می دهد ، ولوو پنتا آمریکای شمالی به واقعیت تبدیل می شود ، S-drive مخصوص قایق های بادبانی معرفی می شود و مسابقات مختلفی در سراسر جهان برگزار می شود که در آن قایق هایی با موتور ولوو پنتا شرکت می کنند. انواع مختلفی از تحولات قابل توجه در طول سالها معرفی شده است. در سال 1983 Duoprop معرفی شد ، و این یک گام مهم به جلو برای مفهوم Aquamatic است که منجر به بهره وری بیشتر و ویژگی های بهتر هدایت در مقایسه با تک پروانه ها می شود. لیست مدل های جدید موتورها و سیستم های پیشرانه در حال گسترش بود و در سال 2005 ولوو پنتا IPS را معرفی کرد - یکی از انقلابی ترین سیستم ها که باعث می شود مانور قایق ها ، بهره وری سوخت و سرعت شما به گونه ای باشد که انگار در حال رانندگی با ماشین هستید. از آن زمان این سیستم موفقیت چشمگیری داشته است. برای مدت چهار سال فقط از سال 2005 تا 2009 این شرکت بیش از 10 هزار قطعه IPS فروخته است که قطعاً رقمی است که خودش می گوید. پس از معرفی IPS ، برخی از قابل توجه ترین معرفی ها جوی استیک ، سیستم کابین خلبان شیشه ای ، سیستم درایو جلو و از راه دور کلید الکترونیکی است.

این تنها خلاصه ای از تاریخچه این شرکت است که شایسته احترام کامل است. ولوو پنتا موتورها و سیستم پیشرانه را برای قایق های برقی و بادبانی ارائه می دهد. دامنه محصول واقعا متنوع است و نمی توان آن را به راحتی در یک جمله نشان داد. برای دیدن لیست کامل محصولات این صنعت ، لطفا به وب سایت رسمی آنها اینجا مراجعه کنید.

VOLVO


ثبت نظر