favicon-96x96

Offshore Oil

تاریخ انتشار: 19 مهر 1399 ساعت 12:08 تاریخ آپدیت: 19 مهر 1399 ساعت 12:08
Offshore Oil

Offshore Oilنفت دریایی

"فراساحل" به کشف و توسعه منابع نفت و گاز است که در زیر آب قرار دارد. معمولاً این اصطلاح به استخراج نفت مبتنی بر اقیانوس اشاره دارد ، اگرچه این اصطلاح همچنین می تواند در حفاری در دریاچه ها و دریاهای داخلی نیز کاربرد داشته باشد. مکانهای دور افتاده و شرایط سخت تولید نفت در دریا چالشهای متفاوتی نسبت به عملیات زمینی دارند. سکوها و امکانات باید با دقت طراحی ، مونتاژ و نگهداری شوند تا از انجام عملیات ایمن ، تولیدی و مسئول محیط زیست اطمینان حاصل شود.

تجهیزات خدماتی ، حمل و نقل و دفع مواد زائد همه به کشتی های پشتیبانی متکی هستند و باید با دقت هماهنگ شوند تا از زمان ، مکان و منابع محدود نهایت استفاده را ببرند. شرایط انزوا و محدود تاسیسات دریایی می تواند مشکلات پرسنلی را ایجاد کند. کار دکل کاری با ریسک بالاتری در نظر گرفته می شود و کارکنان معمولاً حقوق بیشتری نسبت به کارگران صنعت در سایر زمینه ها دریافت می کنند. پیشرفت های فنی در ارتباطات ، مانند کنفرانس ویدیویی ، امکان نگهداری پرسنل بیشتری را در خشکی فراهم کرده است.

حفاری در خارج از کشور چالش های زیست محیطی را نشان می دهد ، به ویژه در شرایط شدید یا هنگامی که عملیات نزدیک به زمین واقع شده است. سیستم عامل ها برای عملکرد در شرایط مختلف طراحی شده اند: از کتهای استیل آب کم عمق و کامیون های جانبی. به شناورهای نیمه شناور و حفاری در آبهای عمیق. در حال حاضر بیش از 600 دستگاه حفاری متحرک دریایی در ناوگان دکل های دکل رقابتی وجود دارد که شامل جک ها ، نیمه های نیمه ، حفاری ها و کشتی ها است.


ثبت نظر