favicon-96x96

رشد 18 درصدی سوخت رسانی و پهلوگیری ۳۴۷ شناور در بندر نفتی خلیج فارس

تاریخ انتشار: 14 تیر 1400 ساعت 12:05 تاریخ آپدیت: 14 تیر 1400 ساعت 12:32
رشد 18 درصدی سوخت رسانی و پهلوگیری ۳۴۷ شناور در  بندر نفتی خلیج فارس
 

مدیر کل بنادر و دریانوردی هرمزگان عملکرد سه ماهه بندر نفتی «خلیج فارس» در حوزه صادرات و واردات را تشریح کرد و از رشد 18 درصدی سوخت رسانی به کشتی ها از این بندر خبر داد.

به گزارش کشتی داران و به نقل مدیر کل بنادر و دریانوردی هرمزگان، طی همین مدت، حدود ۸ میلیون و ۲۸۴ هزارو و ۱۱۸ تن فعالیت در این بندر صورت گرفته است که در نسبت به مدت مشابه سال گذشته؛ شاهد رشد ۱۸ درصدی بوده است.

«علی رضا محمدی کرجی ران » در خصوص عملکرد این بندرگاه نفتی گفت: در بخش بنزین یک میلیون و ۱۲۴ هزار و ۴۴۷ تن و در حوزه بانکرینگ یا همان سوخت رسانی به کشتی  ۱۲۵ هزار و ۸۳۹ تن فعالیت داشته ایم.

مدیر منطقه ویژه اقتصادی بندر شهید رجایی، تعداد کل شناورهای پهلو داده شده در این بندر نفتی را طی سه ماهه سال جاری ۳۴۷ فروند اعلام کرد و گفت: از این میزان ۳۳ فروند شناور در حوزه بانکرینگ، ۳۴ فروند شناور در حوزه حمل بنزین و مابقی دیگر شناورهای حمل فرآورده های نفتی بوده است.

مدیر کل بنادر و دریانوردی هرمزگان کل فعالیت صورت گرفته در زمان یاد شده را ۸ میلیون و ۲۸۴ هزار و ۱۱۸ تن اعلام کرد و افزود: در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته رشد ۱۸ درصدی را شاهد هستیم.

 گفتنی است که بندر نفتی خلیج فارس به عنوان «زون نفتی» منطقه ویژه اقتصادی بندر شهید رجایی با ۱۲ پست اسکله، مهمترین و بزرگترین بندر نفتی زیر مجموعه سازمان بنادر و دریانوردی بشمار می آید.


ثبت نظر