favicon-96x96

دیگ بخار پالایشگاه اشدود منفجر شد!! بررسی جزئیات و علت انفجار

تاریخ انتشار: 22 تیر 1400 ساعت 17:03 تاریخ آپدیت: 22 تیر 1400 ساعت 17:10
دیگ بخار پالایشگاه اشدود منفجر شد!! بررسی جزئیات و علت انفجار

بر اساس گفتگوی پالایشگاه اشدود با رسانه های معتبر: نیروهای آتش نشانی موفق شدند بعد از مدتی آتش را کنترل و مهار کنند.

با وجود آن که رسانه‌های اسرائیلی به شکلی هماهنگ سعی در مخفی نگهداشتن جزئیات این خبر دارند اما اشاره دست کم دو رسانه از جمله رادیو اف ام 93 به شدید بودن این انفجار همه شنووندگان را به  این خبر معطوف کرده است.(گرچه هنوز در تلاش برای مخفی نگهداشتن این اتفاق سخت هستند که ضررات بسیار بر حسب پارامتر های مالی و... وارد کرده است)

  • هنوز خبری از صدمه دیدن یا ندیدن کسی نداده اند.

انفجاری شدید امروز سه شنبه پالایشگاه اشدود واقع در اسرائیل، را به لرزه در آورده و در پی آن چند انفجار دیگر هم به پس از دیگری رخ داده است. نیروهای آتش نشانی واقع در خود پالایشگاه این واحد برای کنترل این اتفاق کم بوده و دیگر نیروهای آتش نشانی اطراف برای مهار سریع بعد از وقوع انفجار به سرعت به سمت محل وقوع این اتفاق بد رهسپار شدند، بر اثر این انفجار پالایشگاه دچار نشتی شده اما آتش سوزی به وجود نیامده اس، اما برای جلوگیری از اتفاق های آینده دیگر بیشتر آتش نشان های اطراف نیز در حال آماده باش هستند.

رئیس تیم عملیات آتش نشانی درباره این اتفاق گفته است که: آنچه که در تصاویر دیده شده، حاصل برخورد بخار بر اثر انفجار بوده است و خبری از دود نیست، هم‌اکنون در حال ارزیابی میزان خسارات و تلفات این حادثه هستیم و جزییات خبر را از مراکز معتبر پیگیری کنید.


ثبت نظر