favicon-96x96

دیدار فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با روسیه

تاریخ انتشار: 05 مرداد 1400 ساعت 10:43 تاریخ آپدیت: 05 مرداد 1400 ساعت 10:44
دیدار فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با روسیه

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با کشور روسیه  دیدار و گفت‌ و گو کرد.

امیردریادار حسین خانزادی فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و آدمیرال لیومینیوف فرمانده نیروی دریایی روسیه، در این دیدار راه‌های توسعه و گسترش همکاری‌های دریایی میان این دو کشور در جهت رونق اقتصادی و تامین نیاز دو کشور را بررسی کردند.

ایران و روسیه

ضرورت اقدامات مشترک این دو کشور در راستای تقویت همه‌جانبه مناسبات دفاعی و برقراری امنیت ، برگزاری رزمایش‌های نظامی و غیر نظامی مشترک دریایی، افزایش حضور ناوگان های دریایی دو کشور در مناطق راهبردی جهان در جهت راهبرد های پیشرو، تبادل تجربیات دریایی در زمینه تجهیزات و ادوات رزمی و ترابری با یکدیگر، آموزش نیروها و همگرایی هرچه بیشتر دو کشور در مقابله با تهدیدات مشترک از جانب دشمنان، محور رایزنی فرماندهان نیروی دریایی ایران و فرماندهی روسیه بود.

کاظم جلالی سفیر جمهوری اسلامی ایران در روسیه، معاونان راهبردی و آموزش نیروی دریایی ارتش و وابسته نظامی جمهوری اسلامی ایران، امیر دریادار خانزادی را در این دیدار همراهی می‌کردند.

فرمانده نیروی دریایی ارتش

بر اساس گزارش ایسنا، پس از حضور مقتدرانه ناو گروه هفتاد و پنجم نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران در رژه بزرگ سالانه دریایی روسیه، که در بندر سن پترزبورگ و خلیج فنلاند برگزار شد، امیر دریادار خانزادی با فرماندهان و مقامات بلندپایه روسیه و کشورهای شرکت کننده در این مراسم دیدار و رایزنی کرد.


ثبت نظر