favicon-96x96
مدت زمان اعتبار این آگهی به پایان رسیده است .
کد آگهی: 3041 آبادان

فروش آلارم خن برند ایرانی


  • آلارم خن چیست ؟

  • ورود آب به داخل شناور بسیار خطرناک است . این خطر می تواند به واسطه برخورد شناور با جایی ، پوسیدگی بدنه آن ، باز شدن آب بندهای مربوط به سی چست ورودی ها و خروجی های آب شور و غیره بجود آید.
    یک سیستم آلارم خن دارای چند بخش مختلف است :

  • سنسور : که به آن فلوتر هم گفته میشود ، در واقع یک رله است که با بالا آمدن سطح آب این رله عمل کرده و پایه COMmon آن به پایهNormally Open متصل میگردد و با این اتصال سایر قسمت های مورد نیاز این سنسور فرمان خود را توسط مداری الکتریکی دریافت میکنند . تعداد این سنسورها در شناورهای مختلف به ازای سایز شناور متفاوت است . محل بکارگیری سنسور هم در پایین ترین نقطه شناور نصب میگردد.

  • پمپ : در قوانین ارائه شده توسط سازمان بین المللی دریانوردی ، قطر لوله مناسب برای تخلیه خن در شناور برحسب طول ، عرض و ارتفاع تا عرشه آب بند شناور محاسبه میشود . در نظر داشته باشید هر پمپی با هر گنجایشی مناسب هر شناوری نیست . پمپ های خن در بیشتر موارد کنار سنسورها نصب می گردند و توسط باتری شناور تغذیه می گردند .

  • کابل و مدار الکتریکی : ولتاژ پمپ های خن به طور معمول 12 یا 24 ولت Dc هستند و باتوجه به توانشان بین 5/1 تا چیزی کمتراز 10 آمپر می کشند . کابل مناسب که معمولا کابل 2,5*2 است استفاده میشود.

آگهی‌های مرتبط
مشاهده بیشتر