favicon-96x96
مدت زمان اعتبار این آگهی به پایان رسیده است .
کد آگهی: 7402 تهران

حمل بار با کانتینر یخچالی

حمل بار کانتینر یخچالی برای حمل کالاهایی که نسبت به تغییرات دما حساس هستند، مورد استفاده قرار می‌گیرد. در حقیقت حمل بار با استفاده از کانتینر بخچالی برای محصولاتی شامل گوشت و مرغ، تخم مرغ، میوه‌های صادراتی، سبزیجات و … ضرورت دارد. اینگونه می‌توان مواد غذایی صادراتی را به کشورهای دیگر ارسال نمود، بدون اینکه فاسد شوند.


برای حمل بار کانتینر یخچالی به کشورهای مختلف شامل روسیه، کشورهای آسیای مرکزی شامل تاجیکستان، ازبکستان، قزاقستان و همینطور ترکیه و برخی دیگر از کشورهای اروپایی، معمولا از کامیون‌های یخچالدار استفاده می‌گردد. حمل بار کانتینر یخچالی نسبت به روش حمل دریایی، کم هزینه‌تر است و محموله با سرعت بالاتری به مقصد می‌رسد.


برای حمل کالا به کشورهای حوزه خلیج فارس، از کانتینر یخچالی و لندیکرافت استفاده می‌گردد. کالاها به صورت روزانه به کشورهایی از جمله قطر، بحرین، امارات، کویت، عراق، عمان و … فرستاده‌ می‌شوند.
کانتینرهای بخچالی در دو سایز شامل 20 و 40 فوت طراحی و تولید شده‌اند که معمولا کانتینرهای یخچالی 40 فوت در ایران موجود هستند. مشخصات هر یک از کانتینرها شامل ابعاد دقیق داخلی و بیرونی، میزان ظرفیت بارگیری، دمای قابل تغییر و … بر روی درب کانتینر درج می‌گردد.
هزینه حمل بار کانتینر یخچالی یک مقدار مشخص نیست و وابسته به فاکتورهای مختلفی متغیر است. در ادامه به مهم‌ترین فاکتورهایی که بر روی هزینه حمل بار کانتینر یخچالی تاثیر می‌گذارند، اشاره نموده‌ایم:


میزان و حجم بار
نوع بار
فاصله مبدا تا مقصد
نوع ناوگان انتخابی و ظرفیت کانتینر یخچالی مورد نیاز

آگهی‌های مرتبط
مشاهده بیشتر