favicon-96x96
مدت زمان اعتبار این آگهی به پایان رسیده است .
کد آگهی: 7406 بوشهر

نمایشگاه صنایع دریایی و دریانوردی imo2024

اولین نمایشگاه صنایع دریایی و دریانوردی در نمایشگاه بین المللی بوشهر 12 تا 15 دی ماه 1402


ثبت نام اولین نمایشگاه صنایع دریایی و دریانوردی ایران در بوشهر آغاز شد.


ثبت نام متقاضیان مشارکت نمایشگاه صنایع دریایی و دریانوردی ایران ۲۰۲۴ آغاز گردید. از کلیه متقاضیان شرکت در نمایشگاه تقاضا می‌گردد تا درخواست اولیه خود را از طریق وبسایت نمایشگاه (Maritimexpo.it) انجام دهند.
با توجه به تنوع گروه‌هاي كالایي، كثرت متقاضيان، مشاركت وگستردگي نمايشگاه صنایع دریایی و دریانوردی ۲۰۲۴، بمنظور تسهيل و تسريع در امر جانمایي و رفاه حال مشارکت کنندگان، جانمایی غرفه‌ها و رزرو اوليه جهت شركت در اين نمايشگاه نیز بصورت اینترنتی انجام خواهد شد. همچنین اولویت رزرو غرفه‌ها به ترتیب زمان ثبت نام اولیه در وبسایت خواهد بود.
علاقمندان درصورت نيــــــــــاز به کسب اطلاعات بيشتر می توانند از طريق شماره تلفن‌ها، ایمیل و فاكس با ستاد برگزاری نمايشگاه بشرح زير تماس حاصل فرمايند.
تلفن : 09009202646-09009402646
فاکس: 02145812646
پست الکترونيکی: info@maritimexpo.ir
گفتنی است؛ اولین نمايشگاه بين المللی صنايع دریایی و دریانوردی ۲۰۲۴ از تاریخ ۱۲ لغایت ۱۵ دی ۱۴۰۲ توسط شرکت تدبیر اندیشان ایده بان لیان با همکاری اداره کل بنادر و دریانوردی بوشهر و شرکت نمایشگاه‌های بین المللی استان بوشهر براي اولین بار در محل دائمی نمايشگاه‌های بين المللی بوشهر برگزار می گردد و فرصتی ممتاز برای تمامی فعالان اقتصاد دریا پایه کشور به منظور تامین و دستیابی به اهداف تجاری آنان به شمار می‌رود.

آگهی‌های مرتبط
مشاهده بیشتر