favicon-96x96
مدت زمان اعتبار این آگهی به پایان رسیده است .
کد آگهی: 7564 لاهیجان

اسپری ضد زنگ زینک وینکل آلمان

کارکرده یا نو
نو
نیاز به تعمیرات
ندارد

پاسخ گویی اپلیکیشن ایتا 
شماره ثابت:01342244635
ارزش محصول: 740,000 تومان

پایه: اپوکسی استر حاوی 90 درصد روی
• حجم: 400 میلی لیتر
• قابلیت ایجاد پوشش برای 1 الی 1.5 متر مربع
• شرایط محیطی مناسب جهت اجرا: 50 درصد رطوبت در 20 درجه سانتی گراد
• زمان گیرش اولیه پوشش: 10 دقیقه
• زمان لازم جهت از بین رفتن چسبندگی سطح پوشش: 20 دقیقه
• زمان لازم جهت رسیدن به مقاومت حرارتی: بسته به رطوبت و دمای محیط 8 الی 12 ساعت
• حداکثر دمای کاربری: 600 درجه سانتی گراد
• تاریخ تولید: 2022/04/05
• تاریخ انقضا: 10 سال پس از تولید
چرا اسپری ضد زنگ زینک وینکل آلمان
اسپری زینک وینکل، نوعی پوشش محافظ جهت نگهداری و حفاظت انواع فولاد معمولی و ضد زنگ جهت حفاظت طولانی مدت از آن هاست. این اسپری متشکل از 90 درصد روی و ترکیبات حاوی روی می باشد. سرعت خشک شدن بسیار بالایی دارد و به رنگ نقره ای روشن است.
از اسپری گالوانیزه وینکل، برای ترمیم ورق های گالوانیزه، خراش های ایجاد شده در ماشین های حفاری، مقاطع در معرض پوسیدگی، خطوط جوشکاری، پیچ و مهره کشتی ها و سازه های و… استفاده می شود.
اسپری زینک وینکل، طراحی شده بر اساس استاندارد ASTM-A780 می باشد و قابلیت مقاومت تا دمای 300 درجه سانتی گراد دارد. پوشش ایجاد شده مقاومت مکانیکی بالایی دارد و عمدتا در صنایع خودرو سازی و سازه های فلزی ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد.
اسپری گالوانیزه زینک وینکل، دارای بسته بندی پرفشار بوده و احتمال انفجار در مقابل شعله، نور خورشید و حرارت دارد. در هنگام استفاده از این اسپری زینک، حتما از عینک ایمنی و ماسک استفاده کنید. در صورت تماس زینک با چشم و یا ورود در ریه، آسیب جدی به سلامتی وارد می شود.
اسپری زینک وینکل، ساخت آلمان می باشد، واژه انگلیسی آن به صورت WINKEL ZINC SPRAY و واژه آلمانی آن به صورت WINKEL ZINK SPRAY نوشته می شود.
روش استفاده:
توجه داشته باشید پیش از استفاده از اسپری زینک وینکل، ابتدا آن را به مدت 1 الی 2 دقیقه تکان دهید. این عمل را تا زمانی ادامه دهید که گلوله درون قوطی اسپری، آزادانه حرکت کند. سطح مورد اسپری باید کاملا تمیز شده باشد.
چربی، گریس و گرد و غبار را پاک کنید و ذرات و پوشش های سست را به خوبی از روی سطح جدا نمایید. اسپری را در فاصله 10 سانتی متری (25 اینچی) مقطع قرار داده و به آرامی اسپری نمایید. سعی کنید در هر مرحله یک پوشش نازک ایجاد نمایید. این عمل را تا زمانی ادامه دهید تا یک لایه گالوانیزه روی سطح ایجاد شود. این عمل باعث حفاظت طولانی مدت از مقاطع می گردد.
از ویژگی های اسپری روی وینکل:
پوشش ایجاد شده با عیار بالا از لایه ای متشکل از حداقل 90 درصد روی
محافظت قطعات در برابر حفاظت کاتدی
قابل استفاده برای تمامی فلزات
مقاوم در برابر عوامل قدرتمند در خوردگی
مقاومت حرارتی بیش از 600 درجه سیلسیوس
پوششی قدرتمند برای پوشش خطوط جوش
قابل استفاده به منظور حفاظت از قطعات در محیط بیرون، زیر زمین و زیر آب
پایه این پوشش گالوانیزه از زنجیره اپوکسی استر می باشد و رنگ آن نقره ای روشن است. همچنین بویی مشابه سیر رنگ اسپری ها دارد و در هنگاه استفاده، استشمام غبار آن مضر می باشد. طبق استاندارد DIN 67530، زاویه مناسب نسبت به سطح مقطع 60 درجه می باشد.
رطوبت مناسب جهت اعمال پوشش روی وینکل، 50% در 20 درجه سانتی گراد می باشد. در این شرایط پرده نازکی از پوشش زینک وینکل ظرف 10 دقیقه خشک می شود و پس از 20 دقیقه چسبندگی سطح از بین می رود.
رسیدن به مقاومت دمایی بالای ای پوشش به رطوبت محیط و دمای آن بستگی دارد. برای چنین شرایطی 8 الی 12 ساعت زمان لازم است که به مقاومت دمای بیش از 600 درجه سانتی گراد برسد.
جالب است بدانید اگر اسپری زینک وینکل را شرایط محیطی با دمای 10 الی 20 درجه سانتی گراد با رطوبت محیط حداکثر 60 درصد نگهداری کنید، تا 10 سال پس از تولید قابل استفاده است.
راهنمای خرید اسپری ضد زنگ زینک وینکل آلمان – اسپری گالوانیزه WINKEL ZINC SPRAY 400ml
شما می توانید برای خرید اسپری زینک وینکل، به شعب چسب سنتر به صورت حضوری مراجعه نمایید و یا از طریق فروشگاه اینترنتی چسب سنتر، به صورت آنلاین ثبت سفارش نمایید. همچنین صاحبان محترم کسب کار رنگ و ابزار برای خرید عمده این محصول و سایر محصولات چسب سنتر، 

آگهی‌های مرتبط
مشاهده بیشتر